zondag 24 april 2016

21 december 2015 - Kerstwensen

All I want for Christmas is...

Sportkleren, renschoenen, gadgets en alles wat ik al heb!
Mijn sportklerenladekast puilt uit van de shirts, tanktops, broeken en jasjes. En ik heb het ècht allemaal nodig, echt! En die 13 paar sportschoenen ook, ik hou van afwisselen dus ik heb meestal maar twee paar echt vaak aan.
Herkenbaar?
Ik hoop het!
Als het hek eenmaal van de dam is, is er meestal geen houden meer aan. Er zijn ook zulke mooie en fijn zittende sportkleren, ik heb onderhand meer sportkleren dan 'gewone' kleren.
De oplossing voor deze heerlijke, fijne (maar nogal grote) stapel gymkleren? Een nieuwe kast. Opgelost! Dat past best onder de kerstboom.

Qua gadgets heb ik me redelijk kunnen inhouden dit jaar, ik heb een Fitbit charge HR gekocht. Puur functioneel natuurlijk, om mijn slaap en rusthartslag te monitoren. En dat ie ook laat zien wat mijn hartslag doet tijdens sporten is mooi meegenomen. Mijn stappen telt hij ook. Ook dat is maar een kleinigheidje. Zo ren ik regelmatig met mijn Fitbit links om de pols, en mijn hardloophorloge-met-gps rechts, want je wilt toch ook weten hoe hard je waar hebt gerend, toch? Het zou toch geweldig zijn als deze beide apparaatjes werden gecombineerd in een (ik roep maar wat hoor, kerstman) TomTom Runner 2 Cardio + Music Sky Captain/Scuba Blue - L of een Garmin Forerunner 225 HRM Zwart/Rood

Met schoenen moet ik eigenlijk wel echt ophouden nu... Maar ja, ik heb maar één paar hardloopschoenen die goed lopen, en ik heb nog een kortingsbon voor een hardloopanalyse bij aankoop van een paar schoenen. Het zou toch zonde zijn als ik deze liet verlopen, toch?
En ik heb heel hard gewerkt afgelopen maanden, dus eigenlijk heb ik wel een beloning verdiend, daar is de kerstmeneer het vast heel erg mee eens.

De nieuwe kast moet natuurlijk wel volledig gevuld worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten