donderdag 10 oktober 2013

18 jun 2007 - Viva La Palma

¡Ola! 
Daar was ik dan even, op La Palma achter de pc, wie had dat kunnen denken. Nou ik denk iedereen hahaah, ik kan jullie toch niet zomaar een weekje in de steek laten zonder wat van me te laten horen? hihi 
Het is hier prachtigmooi, jammer van die wolken steeds... Maar daar is ook een reden voor, een vulkaankrater van 2.5 km hoog houden de wolken tegen. Ja, echt waar! In het westen schijnt dit minder te zijn, dus daar ga ik morgen maar ff een ritje maken. Vandaag heb ik voor het eerst de huurauto. Meteen 5 uur op pad geweest, hoge toppen en diepe dalen en de wegen daartussen maakten me reisziek... Gatverdamme, dat ik ´t in me had om mezelf reisziek te maken... Ik heb filmpjes als bewijs hoe ontzettend stijl (>10%) en mistig het was; ik reed nl in de wolken. Ik was in de wolken, whaaaaaaaaahahahahaha:hearts: 
Ik heb wat rare fratsen uitgehaald, maar ik leef nog *grin*, ik treed later wel in detail :) Wat heb ik nog meer gedaan... euhhhhhhhhmmmmmmm vandaag uit eten geweest in een heel leeg restaurant en pontificaal voor het raam haah, boeiuh, ik had honger. Zaterdag naar Santa Cruz gewandeld, 4 km op zich, maar een heeeeeeeel lange 4 km als je blaren hebt... Daar lekker wat geshopt etc. Ik heb ook tvtje, dus als ik ´t NL mis, doe ik ff tv aan en heb ik maar liefst één hele Nederlands/Vlaamse zender! Veel slapen doe ik hier ook, wat een genot! Zeker de eerste nacht, ik had een hele nacht niet geslapen aangezien ik om 5.30 vertrok met vliegtuig en tijdens ´t vliegen in zulke gekke standjes belandde, dat slapen niet echt mogelijk was. 
Nou, dat was ´m even. Morgen weer met de auto op stap, hoewel, af en toe gaat ie er met mij vandoor *AHUM*:whistle: Naar het zuiden/westen dit keer, kijken of daar de zon wat meer schijnt, ff nog kleurtje kweken en de oceaan in! 

¡Hasta luego!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten