donderdag 10 oktober 2013

5 mrt 2007 - In vuur en vlam

Enkelen van u zullen wel bekend zijn met Janne's rare fratsen en streken zo af en toe. Nou, 'k heb er weer eentje... In vuur en vlam staan in de figuurlijke betekenis des woords is best geinig; rode koontjes, vlinders en gestotter alom. 
:loveyou: 
Dit blogje gaat echter over de letterlijke betekenis, en die is heel wat minder romantisch. Ik ging zaterdagavond vroeg naar bedje toe om Silence of the Lambs te zien, hier wilde ik beste 'dinnetje niet mee lastig vallen, al die ingewanden ;) Dikke pot thee en een bak ijs mee, jammie, lekker hihi. Ik bukte om de theepot the pakken, had m'n haar los en opeens *knetter* *whoesh* *vlam* pluk haar in de fik door de kaarsen. 
WWWWWWWWAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 
ENGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG 
VUUUUUUUUUUUUUUUUUUR :devil: 
VLAAAAAAAAAAAAAAAAAAM 
Vuur zo dicht bij m'n gezicht! 
Blijkhaar had ik één hand vrij en daarmee heb ik de vlam beetgepakt en gedoofd. :superman: Crisis, wat een meur. Ik was nog even niet geschrokken, even nog geen besef. Toen ik m'n haar kamde om de schade te bekijken kwam ik even bij en kwam ook de schrik:'-(GATVERDAMMEEEEEEEEEEEEEEE. ENG. Niet te vaak doen. Gietje dacht dat ik ergens vuurwerk vandaan had gehaald, van die sterretjes en dacht 'Wat doet Janne nou?' Geen rare vraag, ik doe vaker gek haha. 
Ik benblij dat 't zo is afgelopen, niets meer te ruiken en niet eens iets te zien... 

'k Heb tenslotte nog genoeg over ;) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten