donderdag 10 oktober 2013

2 dec 2008 - General Update

Zo, daar was ik weer eens! Lekker heeeeeeeeerlijk bij mezelf kunnen zijn in de vakantie. Wat ben ik daar ontspannen geweest zeg! Ik zou eigenlijk nog een La Palma - Deel II moeten schrijven maar, net als het megaverhuisblog destijds, ik heb er geen zin in hahaha. 
De laatste paar dagen heb ik 't nog heel leuk gehad, leuke groepsexcursie met leuke gids gehad, rondgereden, hoofdstad bezocht voor ik het vliegtuig in moest (tijdens siësta... mooi getimed, niets open, toen maar omgeving verkend). De terugreis werd wederom gekenmerkt door een tussenlanding. Deze was wel gepland, maar was mij niet bekend. Ff tegenvaller, nóg langer onderweg.. maar: wel 2x opstijgen en landen in één terugreis, dat was leuk. Heerlijk. Sliep ik EINDELIJK in een heel rare positie over het tafeltje hangend, roept de piloot om dat het slecht weer is in Nederland. DUHHHHHHHHHHHHHHHHHH I couldn't care less! G*tsamme, ik SLIEP! Zucht. Nou, ja, daarna dus niet meer. Om 01.50 geland, op Schiphol raamhints gespeeld met Brigit, echt, je wilt niet weten hoe zij uitbeeldt dat de cd van de Pussycat Dolls in de auto zit. NEEEEEEEEE, zó erg nou ook weer niet! Laat ik zeggen dat ze poekie Frans heel goed na kan doen hahahahaahah. Hi-la-risch. 
Op de terugweg blahdieblah gedaan en laatste stukkie heb ik gereden. Om 5 uur in bed om 11 uur weer wakker. Kort maar heel krachtig geslapen dus de rest van de dag aardig rondgestuiterd, want... na 14.00 kon ik naar het dierenasiel om een poekie te zoekie.. ehh zoeken. Oooooooooooooh WAT een feest, al dat pluizige gedierte. Je mag normaal maar met één kat nader kennismaken (ivm overdracht ziektes als je aan veel meer katten zit), maar ik heb er 3 gezien. Een klein witje van 3 maanden, een klein rood katertje van 3 maanden en een heeeeeeeeel zacht nieuwsgierig katje van 6 maanden. Nou, dat was bijna liefde op het eerste gezicht, het duurde ongeveer 2 minuten voor ik wist DITTISSUM! Dus. Nog even snel poekiestuff gehaald en huis in orde gemaakt en toen terug naar het asiel. En nu istie van mij, en hij heet Kareltje en hij wil heel heel heel veel knuffelen en op schoot liggen, vooral als ik andere dingen te doen denkt te hebben. Laptop en kat gaat nog, bord eten en kat gaat niet. Hij is nu in zijn peuterpuberteit volgens mij, bijten en stout doen, en straf krijgen maar daarna maken we het weer heel knuffelig goed ;-) Volgende week donderdag is het hakkie tsjakkie weg met zakkie en gaat ie onder het mes. Oooooooooooh ik vintut zo erg, zo'n klein mannetje nog, als alles maar goed gaat! 
Ik had na thuiskomst van de vakantie nog heerlijk anderhalve week vrij voor ik in D. aan de slag moest. Natuurlijk lekker veel gesport, heel veel geslapen en zowaar nog on tour geweest wat vriendinnetjes bezocht. 
Daar in D. was het net thuiskomen, ik had er in april natuurlijk gewerkt en het was heel vertrouwd. Ben begonnen met een dienst-spreekuur-dienst en het ging prima. De eerste bevalling is achter de rug en ook iemand met spoed ingestuurd vanwege behoorlijk veel bloedverlies bij een placenta die voor de uitgang ligt (daar kan geen kind langs, dus het is een keizersnee geworden), met allen gaat het goed! 
Wat heb ik nog in het verschiet... Ik ben heel serieus bezig met het willen, doen, hoe en waarom van afvallen. Man, dat valt niet mee om te bedenken. Willen en doen zijn twee verschillende dingen, waarom en hoe zijn two worlds apart! We brainstormen vrolijk verder, ik kom er wel. Daarna pas weer een volgende stap (zeg zij na een balisto achter de kiezen te hebben hahaha). 
Mijn rooster t/m juni heb ik binnen, jan/feb en nog ergens een maand zijn een beetje magertjes, maar on the positive side, ik heb wel veel vrije tijd en dat heb ik toch wel gemist in E. Qua centjes zie ik wel hoe ik 't doe, kan ik me nog niet druk om maken. Dat doe ik wel als de belastingdienst zijn rekening stuurt, en mijn accountant... en de zorgverzekeraar en wie ik nog maar meer geld schuldig ben. Het komt wel goed, net als de afgelopen anderhalf jaar! 
De collega's zijn ff uit eten, vandaar dat ik even een paar uur dienst heb. Vanmiddag kreeg ik telefoon dat ik ook mee mocht, mooi op tijd hahaha, ik ben een beetje half (verkoudheid on it's way), dus zo maar ff op bedje, tot de dames klaar zijn en dan geef ik mijn dienst weer door. Morgen maar liefst drie hele uren spreekuur, middag vrij, do.dag vrij, vrijdag dienst, weekend en maandag vrij, dinsdag spreekuur en dan 6 dagen vrij. Olé! 

Doei! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten