donderdag 10 oktober 2013

5 aug 2007 - Poekiefoetsie -> POEKIE IS ER WEEEEEER!!!!

Update 6 aug: 
De buuf kwam met de kat in houdgreep bij de voordeur afleveren. Ze (de buuf, niet de kat)wist dat ze vermist was! ZE IS ER WEER ZE IS ER WEER! En ik was net een uur op weg in mijn 48 uur dienst, maar straks ga 'k 'r helemaal platknuften (houdgreep...) 
En ze gaat echt nooooooooit meer alleen op stap *hartaanval*, 's niet goed voor een mens... 


5 aug: 
:'( 
Mijn poes Noortje heb ik 1 juni uit het asiel gehaald, gisteren voor het eerst naar buiten en meteen is madame de hele dag èn nacht weggebleven. Nu is ze er nog niet en natuurlijk maak ik me vreselijk ongerust. De wijk hebben we gisteren 2x volledig uitgekamd, maar geen poekielief. Het asiel en de dierenambulance zijn ingelicht. 
Misschien maak ik me overdreven veel zorgen en komt ze wel weer aanwaaien wanneer ik 't het minst verwacht. Ik hoop het maar! 
Dit is 'r: 









Ze heeft een rood halsbandje met bloemetjes en een belletje om. Is vreselijk speels en heeft een troebel linker oogje. Als je haar in de flanken aait, valt ze je aan :) Een katje naar mijn hartje ;) 
Als je iets weet of 'r misschien hebt gezien, laat dan wat weten! 

Tnx van een ongeruste poekiemamma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten