donderdag 10 oktober 2013

30 mrt 2007 - Een beetje verliefd...



Ken je Frans? Frans ligt regelmatig in m'n bed, op de bank en op de stoel. Frans is een kerel en vindt zichzelf een echte vent. Stoer waant hij zich de man des huizes en met een opgeheven snoet stapt hij in het rond.
Frans is de kat, by the way. :cat:
Frans belieft mij niet, hij is een echt moederskindje en doet weinig liever dan mij dit laten merken. Vrolijk komt ie op me af gegaloppeerd als ik 'm buiten roep. Tot op 50 cm nadert hij en lijkt zich plots te realiseren dat ik niet zijn vrouwtje ben, blijft vertwijfeld staan en draait zich vervolgens weer om...:(()Soms heeft hij z'n momenten, dan duldt ie me. Dan zit ik achter de PC :typing: , komt hij luid miauwend (op zijn manier, hij klinkt als een zielig vogeltje) naar me toe en kijkt me met smekende blik aan. Als een echte vrouw :blink: smelt ik daar dan weer voor en loop 'm gedwee achterna. Als een echte vent loopt hij vervolgens naar m'n slaapkamer, springt op bed, draait zich om, miauwt nog een keer als wilde hij zeggen "Hier Vrouw!". :tooth:
En ik doe het ook nog! Tssssss.:lol:
Dan liggen we even te kroelen, pluizebuikje moet geaaid worden, achter z'n koppie moet gekrabd worden en dit alles onder hevig spinnen van meneer. In een goeie bui krijg ik ook nog een pokkopje (c.q. kopstoot), dan ben ik de koning(in) te rijk.:grouphug:
Ik heb ook mijn momenten, dan moet hij verplicht knuffelen en dat vindt hij leukkk (NOT!), dus eigenlijk staan we quite in wat we elkaar aandoen.
Het wordt tijd voor een eigen poekie.
Ik heb al wel een oefenpoekie gevonden! Een VRESELIJK schattig ADHD-katertje hier in de buurt. Een allemansvriendje die al spint als je 'm aankijkt, vrolijk op je af komt... rennen (het moet rennen voorstellen, het lijkt in slow-motion meer op springren-springren). Laatst heb ik 'm een paar uur binnen gehad, even lekker net doen oftie van mij was en helemaal kaal geaaid :) . Frans in de kamer, wij in de keuken. Wat een vrolijk beestje is dat zeg, vreselijk speels, fel en goed verzorgd. Zijn favoriete speeltje in een nepmuis, en zijn favoriete bezigheid is KEIHARD spinnen. Heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk... ja... *zucht* Janne is verliefd. :hearts: Volgens mij is 't ook stiekum wederzijds hoor, hij weet 't alleen nog niet.:twosome: Ik heb de halve middag naar dat drukke gedoe gekeken. Frans ook trouwens, die vond 't allemaal wat minder geslaagd en heeft ondervonden dat je niet door glas heen kunt slaan.:mad:Uiteindelijk zijn we samen op de bank in de woonkamer beland en daar heeft 'mijn' minimannetje (een ECHTE vent, niet een je-weet-wel vent ;) ) lekker op m'n schoot een bij hem horend minidutje gedaan, af en toe spinnend zijn kopje naar me opgetild voor een kroel of een tût. ZOOOOOOOOOO lief *sigh*

Zallikkum catnappen? :whistle: (a) :cat: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten