donderdag 10 oktober 2013

9 mei 2007 - Tussenevaluatie

Jaweljawel, het is weer zover. Een evaluatiemoment durante stage en dit keer komt mijn (nieuwe) studiebegeleider wel! Ze moet ;-) 
Ik ga als een speer en hoor eigenlijk alleen maar goede dingen, een paar minipuntjes, maar zo blijf je scherp en dat zul je ook na 20 jaar verloskunde te hebben bedreven wel houden. Laatst een dienst en 2 spreekuren gedaan met één van de verloskundigen, die was vol lof. Die zou me de hemel inprijzen als het nodig was, maar helaas is deze niet bij de tussenevaluatie aanwezig wegens andere verplichtingen. SSSSSSEEEEEEJJJJJIIIIIITTTTTTTT. Hij heeft echt letterlijk gezegd nadat ik iemand naar het ziekenhuis had gestuurd dat hij mij erg goed vindt. YEAAAAHHHHHHHH inlijsten, strikje erom en ophangen! Ook de zwangeren en hun partners spreken soms uit dat ze vonden dat ik het heel goed deed, lief zijn ze! Ik knijp 'm alleen in het aantal bevallingen. Twee gedaan waarvan één met pathologie, en die heb ik juist veel meer nodig! Helaas lopen hier nog 2 andere studenten rond in de praktijk en ik ben hier en daar al van hun diensten aan het snoepen. God ik hoop maar dat ik genoeg van dat soort toeters-en-bellen bevallingen nog ga krijgen. Duimerdeduim. 
Vanavond weer terug voor 48 uur, laat het aub vreeeeeeeeselijk druk zijn, 2 nachten niet slapen enzo en dan vrijdag om 12.30 een goed gesprek met studiebegeleidster en verloskundigen (en mij) 

xxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten