woensdag 14 maart 2012

1 februari 2006 - My First Blog

En nu natuurlijk maar 's zien of dit wat wordt :P
Vandaag heb ik dienst, ik loop stage in Groningen. Geen kip gebeurt vannacht, niemand die wilde bevallen :-( . Lekker slapen is ook wel 's fijn, alleen zo schiet 't niet op natuurlijk! 'k Zit hier nu op de opleiding (=vlak naast de verloskundepraktijk), beetje verslagen te tikken, hyves te ontdekken, vriendenvanvriendenvanvriendenvanvrienden... etcetc te bezien (Big sister is watching you ;-) ), en heel stiekum ook af te tellen naar het eind van m'n dienst. Naast mij staat een pak Goedemorgen! fruitontbijt en een pak appelkruimelstukjes. Lekker ontbijtje hihi. Vanavond naar huis, uurtje sporten, slapen, morgen een kinderfeestje (mijn kleinste vriendje is 2 jaar geworden) en daarna mijn allerlaatste dienst van deze stage. Dan zit 't er weer op! Ik ben toe aan een weekend voor mezelf, zonder school/stage/things-to-do in mijn hoofd, gewoon lekker doen waar ik zin in heb! 

13.58 
Had ik al verteld dat de tijd lijkt te kruipen? Huphup, doortikken aan dat verslag van je, des te eerder is 't af en klaaaaaaaaar. 

16.00 
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten