woensdag 14 maart 2012

9 maart 2006 - Trahahahahalaaaaaaaaaaa

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, 

Ikkes happydepeppie en hyperdepiep. Jawel, het is weer zover, de hyperactiviteit heeft de overhand genomen, total control over myself. Ik heb geen inspraak meer, ik wil geen inspraak, dit is leukkkkkkkk! Neeeeeeeejneej, ik heb *niets* oppeppends genomen, tenzij endorfinen meetellen hihihi. Eén uur step en daarachteraan één uur combat hebben blijkbaar nogal wat activiteit tot gevolg. En daar zit ikkes dan. 'k Zou eigenlijk moeten gaan slapies doen, want morgen om 6 uur weer op, maar ja. Hopeloze zaak, dan lig ik nog een paar uur naar het plafond te staren (en daar staat ècht niets te lezen hihi). Dus dan hier nog maar effies los, de was draait nog, die hang ik straks nog even op te drogen, anders 'moet' ik morgen sporten in ... eh.... spijkerbroek enzo, en dat staat zo dom enzo. Verders kan ik nog wel even gaan afwassen ofzo, heb ik dat ook maar weer gedaan en hoef ik niet morgen na school nog hevig af te wassen. 'k Vind 't altijd wel prettig om voor het weekend een leeg en schoon aanrecht te hebben. Aangezien 'dinnetje komt logeren morgen, dan oogt dat meteen wat prettiger. Niet dat Gietepiet zich daaraan stoort (anders mag ze 'n borstel pakken en 't zelf doen *Plaag*), maar 't is zo'n heerlijkheid om 's ochtends wakker te worden en slaapdronken naar de keuken te strompelen en dan verrast te zijn door je schone keuken (want natuurlijk vergeet ik dat ik de vaat heb gedaan, ignorence is bliss hihi). 
Wat zou ik nou nog meer doen? 
Ik zou wat tikken. 
OHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhaha, vandaag m'n aaaaahaaaaaahaaaaaallerlaatste stagedag ooooooooooooooit in een ziekenhuis gelopen. De eindsprint is ingezet en het eindpunt is in zicht, YEAH! Vandaag heb ik een fluttepetutje (minimeisje van 2 kg) even goed vastgehouden en neergelegd etc omdat de medisch fotograaf er foto's van ging nemen. Dat voelde wel verantwoordelijk en zo kon ik stiekum ook even broeds zijn met zo'n klein meisje in mijn handen. 'k Ben straks niet alleen vroedvrouw maar ook broedvrouw *giechel*. 
Nou, wat heb ik nog meer te melden? 

Nix 

Oh ja, laten we de overactiviteit in het betalen van de ziektekostenverzekeraar niet vergeten... In mijn enthousiasme heb ik 2x de jaarpremie betaald, van elk van mijn rekeningen één keer. ZUHUHUCHT!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten