woensdag 14 maart 2012

16 maart 2006 - Voiture!

Zo, ik ben in totaal 2 dagen onthyperd geweest en 't lijkt weer overnieuw te gaan gebeuren. Geeft niets, er staat weer een vaat en de bezem mag ook wel even door huis, dus laat maar komen hihi. 
Vandaag is DE dag. Vanmiddag kan ik m'n autootje komen halen. Oh ik vind het zó spannend! Ik heb er nachten over gedroomd (deuken, ongelukken, stukke auto's etcetcetc), nu zal de werkelijkheid vast meevallen. Vanmorgen ben ik er even met moeders heengereden, ze moesten m'n rijbewijs nog ff hebben voor 't op naam te laten zetten. Ik kreeg echt de kriebels in m'n buik toen we er bijna waren (blijkbaar is 'r nog ruimte), en dit was nog niet eens dé rit! Vanmiddag ga ik direct overal en nergens heen, gewoon om even het gevoel te krijgen. Een eigenste karretje... mannnnnnnnnn, ik hoop toch echt dat de paaltjes blijven staan waar ze staan en niet plots gaan oversteken *schrik*. 
Ehm... dit was het alweer, Janne die een kort verhaaltje houdt, hoe is het mogelijk! 

00:14, update: 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ikkeppum, hij is moooooooooi enzo. En direct vanaf de garage ben ik wel *tig* keer getest op rijvaardigheden hihi. Niet alleen paaltjes steken de weg over, maar ook auto's die niet opletten, en er zijn nog steeds fietsers die denken dat je door ze heen kunt rijden, een vrachtauto *in* de bocht geparkeerd is ook een 'geinig' obstakel, etc. Het ging echt maar door! Ik werd volgens mij getest ofzo, 'k heb nog net niet gezocht naar de verborgen camera. Toen heb ik maar even heel hard gezegd "Jaaaaaahaaaaaaaaaaaa, nu weet ik het wel!" en heb verder een rustig ritje gehad... 
'k Heb 'm al een beetje gepimpt; ik heb denk ik de enige auto in de wijde omgeving met een kroonluchter erin. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten