woensdag 14 maart 2012

16 april 2006 - In de zon op het balkon

Zooooooooooooooooooohé wat een dag! Na een geslaagde avond (inclusief een nachtelijk uurtje studeren hihi) een heeeeeeeeerlijke dag. Het begon al bij het wakker worden; het bleek al bijna 12.00 te zijn, ik had dus 10 uur geslapen en was (dus...) superuitgerust. Vanuit m'n bedje even onder de gordijnen doorgegluurd en ik zag een straaaaaaaalend blauwe lucht. 'k Werd direct nog vrolijker, buiten is 't mooi, maar onder het dekbed was het warm! ) Eerst maar even een uurtje in bed gestudeerd, maar ja... de zon lonkte en uiteindelijk heb ik er maar aan toegegeven. Het resulteerde uiteindelijk met een zon-, studeer- en theeleutsessie op het balkon  WAT EEN FEEST! Studeren is leuk zo! 

Ik werd wel vaak afgeleid door alle gebeurtenissen op straat, maar oké. Een duif die werd belaagd door 2 van die zwarte vogels, ze pakten 't nog slim aan ook, interigerend! Mensen die in minder winterachtige kleedij aan het wandelen, fietsen en skeeleren waren, genietend van het weer neem ik aan. Mijn balkon is uit de zon, 't is nu frisjes daar, dus 'k ben naar binnen verhuisd. Tweede pot thee is in de maak, paaseitje erbij en het vooruitzicht van het zien van een dvd die ik gisteren heb gekocht (The Grudge) als ik klaar ben voor vandaag laat me weer even zwoegen hihi. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten