woensdag 14 maart 2012

21 september 2006 - TAAAAAAAAAAART

Oké voor de gelegenheid één regeltje over de evaluatie... deze ging zoals verwacht. Beleid en Inzicht in pathologische baringen is op dit moment onvoldoende. Heb vandaag genoeg gehuild en gemept (go BodyCombat!), nu ff klaar mee. 

Vorig weekend heb ik voor m'n verjaardag dus die heeeeeerlijk mislukte kwarktaart gemaakt, welke (volgens de verpakking) vier uren moest opstijven in de koelkast. Na de uiteindelijk grote kliederboel in een bak in de koelkast te hebben gegooid heb ik er deze week niet meer naar omgekeken. Ik was vanavond om half 11 thuis en had niet honger of trek, maar 'k weet, als ik niets eet, dan lig ik straks om 2 uur met schreeuwende honger (half 1 voor 't laatst normaal gegeten...), dus ff bammetjes. Hierna begon de lekkere trek, maar 'k wist niet waarin. 
Ik kwam die bak dus tegen, en wat schetst mijn verbazing? Die vier uur opstijven moesten vast vier dagen zijn!!! Hij ziet er geweldig zielig uit in z'n bakkie, maar die kwarktaart is opgestijfd. Olé! 
Note to self: volgend jaar de taart een paar dagen van te voren maken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten