woensdag 14 maart 2012

9 september 2006 - Tussenblogje

Er is namelijk ook nog een leven buiten de stage! 
Het leven van een spinnetje bijvoorbeeld. 
Ik heb een spinnetje in mijn auto, hij/zij huist vlak boven m'n nummerbord , aan de achterkant. Heel gezellig. Elke keer zit ze vlijtig een webje te bouwen, prachtige kunstwerkjes, zeker met de vroege ochtenddauw erop. En dan kom ik er weer aan, klep open - webje weg! Vandaag betrapte ik 'madam' met een kevertje in 't web, die zat ze heerlijk op te peuzelen. Jaja, ook spinnetjes moeten eten. Ik 't maar ff bestudeert, ik stond er toch. Zag er ... tsja... geweldadig uit.:d Voorzichtig zorg ik ervoor 't beestje niet te pletten bij het openen en sluiten van de kofferbak. Hoe 't beestje zich 'staande' weet te houden aan de achterkant van m'n auto, terwijl ik toch minstens 2x per week met 120 km/u (ECHT WAAR HOOR :d ) over de snelweg ga, is me een raadsel. 
Maar gezellig is het wel. 
Elke dag een nieuw vers en ijverig geweven webje! Geen world wide webje, maar Nederland doorkruist ie wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten