woensdag 14 maart 2012

22 juni 2009 - Janne goes vrouwtje

Ik heb een hekel aan 'tasjes'... schoudertasjes, okseltasjes, al dat soort dingetjes. Ik vind ze onhandig, ze zitten in de weg en zijn bij mij meer niet dan wel gevuld. In die oneindige leegte vind ik m'n spulen pas na heeeeeeeel veel graaien terug. Ik hou alles veel liever op m'n lijf. M'n portemoneetje links in de broekzak en m'n sleutels rechts. Helaashelaas. Soms heb je zo'n dilemma, want vandaag moesten de autopapieren mee en de autosleutels en de zonnebril en telefoon dan ook maar. *zucht* Vandaag heb ik eraan geloofd en heb ik rondgelopen met een Heus Vrouwelijk Tasje. 
Hij was wel heel hip hoor! Van de Fancy; paars met een gouden schouderriem en glitters all over the place 
Voordat 'dinnetje en ik de hort op gingen, ook mezelf nog even opgeleukt (ik ben qua make up blijven steken op 14 jarige leeftijd toen blauwe oogschaduw nog hip was (gezien mijn vele gebruik van het woord 'hip' is ook mijn taalgebruik na die leeftijd niet meer echt uitgebreid qua modewoorden haha)), maar uit voorzorg de oogschaduw weggelaten, aangezien ik daar 'niets van snap'. Eigenlijk had ik alleen mascara op, dat snap ik dan nog wel. Oké, oh ja, dan ook knalpaarse lipgloss, stond goed bij m'n shirtding (jawel, ik leer nog wel combineren!) Nou, en daar liep ik dan in de stad. Tasje zakte steeds van m'n schouder, de rits bleef in de voering hangen als ik 'm open en/of dicht wilde hebben en m'n broekzakken voelden akelig ledig dus daar stopte ik m'n handen dan maar in (óók zo vreselijk vrouwtje-achtig... NOT ) Misssssssschien is het een kwestie van wennen hoor, 'k weet alleen nog niet of ik dat wel wil. 

Op de avond van Nederland-Argentinië heb ik verder wel heeeeeeeerlijk gesport, bij het uurtje bodyjam gedanst voor 2 en daarna een uur lekker zwaar ge-bodypump-ed. Thuis gekomen had Gietje net de thee klaar en heb ik de schranzerij voor die avond erbij gepakt. Het ging namelijk écht gebeuren! Janne ging haar derde HELE voetbalwedstrijd ooit zien ('88 de eerste, '04 de tweede en nu de derde dus)!  Dat moest natuurlijk gevierd worden haha. Afgezien een sms-je in de eerste helft en een douche in de rust heb ik gekeken en 't was nog grappig ook. Met z'n tweeën is 't toch altijd leuker dan allenig, I presume. 

't Is nu 00.02 en ik zit te tikken en 'dinnetje is naast me aan het schrijven, heel gezusterlijk. 

Tot zover de impressie van deze dag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten