woensdag 14 maart 2012

17 augustus 2006 - Week 1, dag 4 Babyyyyy

Ik was vanmorgen (na wééeééeééé'r een slechte nacht) om half 9 bijna aan m'n ontbijt begonnen toen de dienstdoend verloskundige me vroeg of ik meeging naar een bevalling. Ik had eigenlijk spreekuur, maar ik heb gekozen om mee te gaan. Nog ff iets gezonds achter de kiezen gegooid en op pad! Was een heel byzondere bevalling in het opvangcentrum voor asielzoekers. Heel gezellig met veel ervaren mensen en vertalende mensen. Eén mw die erbij was, was een verloskundige in Somalië en dus waren we met 2 verloskundigen en 1 bijna verloskundige (moi!). Het was een bevalling die niet van een leien dakje ging. Veel beleidsmatige vragen waar ik goed mee kon oefenen en zwemmen en klooien en denken. Heel fijn! 
Jammer dat ik me niet bewust was dat spannende gebeurtenissen op m'n gezicht te lezen zijn wat verkeerd geïnterpreteerd zou kunnen worden! Nooit eerder gehoord, misschien omdat 't nooit eerder is gezien? Is gebeurd? Ik vond het niet spannend om wat er gebeurde, maar wel dat 't m'n eerste bevalling in lange tijd was, nieuwe praktijk, nieuwe verloskundigen, etc. Nou ja, leerdoel! 
(grumble, telefoon ging, nèt te laat, privénr. Nu ikkes nie weet wie is!) 
Ik ga zo aan de bodypump hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten