woensdag 14 maart 2012

21 juli 2006

Mja, daar was ik weer ‘s. Ik beleef niet veel en wil niet eens veel beleven met dit weer! Ik heb heerlijk vakantie en neem ‘t er ook van.
‘k Heb uiteindelijk 1.5 week nodig gehad om een beetje te bekomen van alle emo toestanden, blij dat ik de tijd voor mezelf heb genomen. Ik heb nog gekeken of ‘r iets last minutes was ofzo. Nou dat is er op zich genoeg, alleen zijn ook die ERG prijzig, m’n budget ging uit z’n dak haha, dus nou ja… niet weg dus, jammer maar helaasch. Ik ben wel op Schiphol geweest hoor, zo midden in de nacht, dat was gezellig! Allemaal zongebruinde vakantiegangers die terugkeerden en vrienden en familie die hen stonden op te wachten.
Ik stond ook te wachten hoor, dat je niet denkt dat ik midden in de nacht naar Schiphol ga om mensen te kijken hahaha. Ben blij dat M. weer vaste nederlandse grond onder de voeten heeft. Heeeeeeele verhalen natuurlijk hihi. Maar ok, ‘t was haar taak om mij wakker te houden dus ze ‘moest’ wel, en zo te merken zonder protest haha. Het was erg gezellig en zo rijdend over de Afsluitdijk verkleurden de wolken al als aankondiging van een nieuwe zonnige dag, echt mooi om te zien! Uiteindelijk waren we om 5 uur weer in Leeuwarden waar ik nog 2.5 uur bij haar ben blijven plakken en kletsen (ok, ik luisterde voornamelijk). G. kwam ook nog slaapdronken om het hoekje kijken, met kleine oogjes brabbelde hij wat *plaag* Ik bleef maar niet moe zijn joh, ‘t hield niet meer op die dag! Om half 8 ben ik naar huis gegaan en heb m’n liefste (en enige) schoonzusje een sms-je gestuurd of ik nog moest komen klussen, ‘k was toch wakker ja! ‘t Weekend daarvoor was ik daar ook al bezig geweest en ik wilde eigenlijk weer verder hihi. Zo kwam het, dat ik op woensdagochtend na een nacht zonder slaap om 9 uur stond te schilderen, binnenshuis, dat wel, het was toen alweer warm zeg! Om uur of 1 was ik thuis, ‘t werd te warm en aangezien het plan er lag om te gaan zonnen bij de Groene Ster was het ook wel handiger om naar huis te gaan. Uiteindelijk heb ik toch ff aan de slaap toegegeven; om half 3 sliep ik en 3 uur werd ik wakker gebeld door G. om te zeggen dat ze er klaar voor waren. Ik was echt diep in slaap dus dan moet ik altijd ff bijkomen; waar ben ik, hoe laat is het, wie belt er en moet er iemand bevallen? Dat laatste was gelukkig niet het geval, ik heb tenslotte vakantie hihi. ‘s Avonds blijven eten en ff gepumpt. Viel niet echt mee, maar gewoon gaan en maar zien waar ‘t schip strand. 
Di.avond trouwen nog gebootcamped (is dat een woord?), jeumig, lekker buiten warming up dacht ik. Dit bleek te bestaan uit zo’n 20 minuten joggen en daarnaast en tussenin nog allerlei oefeningen. Poehé… ‘k heb nog nooit zolang gehuppeld en m’n pootjes waren dat niet gewend. Dikke blaar, daarna nog trappen en stoten (dat was wel weer erg lekker) en moe maar voldaan kwam ik er weer weg. De pump was iets te heftig om er nog achteraan te doen, ik was stukkkkkk. Go me. 
Euuuuuuuuuj, gisteren naar film ‘weest “Pirates of the Carribean”, leukleukleuk! 

De afgelopen tijd heb ik weer af en toe een downdag, JEMIGGGGGGGGGGGGGGG, dat wil ik niehieeeeeeet. Ik weet niet echt de oorzaak, maar het gevolg is wel dat ik mezelf een lelijk vet nijlpaard vind dan, NIET grappig, ‘t doet pijn in m’n hartje. Dan denk ik echt “Fuck you,van minder eten krijg ik alleen maar honger, maar de kilo’s gaan er niet af” (trial and error methode, ik doe vast ergens iets fout) en ben ik zo boos dat ik dan ook maar ga vreten *PFFFFFFFFFFFF* Wat wil ik nou helemaal bewijzen daarmee? Tuurlijk weet ik meestentijds wel waarom ik snaai, dan voel ik me alleen en juist DAN wil ik niemand bellen of spreken of zien. Klinkt raar, maar zo werkt ‘t hier (en ik weet dat dit bij velen zo is). Mijn dagboekkie draait overuren dan, je moet 't toch ergens kwijt! 

Nou, genoeg maar weer voor deze keer. ‘k Heb honger (had de hele nacht honger en de weegschaal was niet eens lief voor me, dus die heb ik met een rotschop naar onder het bed verbannen). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten