woensdag 14 maart 2012

25 mei 2006 - Feest in oktober

Zooooooooooo, weer effies een update! 
Ik heb heerlijk genoten van m'n 'overwinning', gefeliciteerd, geknuffeld en gezoend door lieve vrienden en vriendinnen, een smile van oor-tot-oor, etcetcetc. MANNNNNNNNNNN wat ben ik nog steeds blijblijblijblij! 
Afgelopen maandag had ik een gesprek op de praktijk, via eerdere 'onofficiële' gesprekken had ik vernomen dat ik nog niet goed op nivo zat van een beginnend beroepsbeoefenaar. Ik heb me daar eerst erg tegen verzet, maar de afgelopen weken heb ik wat eye-openers gehad en voel ik nu zelf ook dat ik er nog nèt niet ben. In samenspraak (en ik sta er volledig achter) is besloten dat ik de lange stage (8 weken) over ga doen. Dat betekent wel een studievertraging van 3 maanden, maar gelukkig is dat financieel ook al geregeld *pfieuw*. 
Wat dat ook betekent is het volgende: 
* 3 mnd later afstuderen minus 8 weken stage = de rest vrij 
* meer ervaring, meer (zelf)vertrouwen = betere verloskundige 
* GROOT FEEST IN OKTOBER!!!! Komt dat zien! 
* Meer tijd om alle verslagen af te ronden hihi 
* Ik hoef me nog niet *heel* erg druk te maken over sollicitaties 
* 'k Heb genoeg weekenden vrij/over om m'n kleinste vriendinnetje (7 jaar, vandaag tekening van gekregen en ze zei me dat ik de liefste tante Janne van de hele wereld was... nou... dan smelt je toch.. ) te logeren te krijgen. 

Klinkt dus best aardig. 
Dit is m'n hoofd dat spreekt, want wat heeft m'n hart gehuild om deze beslissing. Maar geen tranen meer nu. Het is goed zo. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten