woensdag 14 maart 2012

29 maart 2006 - Ssssssssssshe's back!

Terug in het land der levenden, geen zombies meer! 
Vorige week heb ik een heerlijke stageweek gehad, maar ook wel vermoeiend. Het weekend was SUPER, sportief, gezellie met mooie mensen! Vrijdagmiddag zijn we met z'n 7-en vertrokken richting bungalowpark, ik reed voorop en ben ik één keer goed gereden, echt... vreselijk trots op mezelf. Alleen... eenmaal op het terrein van het park ben ik 3x verkeerd gereden. Het stond fraai aangegeven op de bordjes, en toch presteer ik 't om 't verkeerd te doen... Dat zal ik vast nog wel 's horen hihi. De rest van 't weekend is 't wat bordjes betreft ook niet meer goedgekomen. Na ons een beetje geïnstalleerd te hebben zijn we bij 'n pannenkoekenhuisje gaan eten. De placemats bestonden uit kleurplaten. Geef 7 volwassenen er kleurpotloden bij en ze gaan los. Ja, tuurlijk ik ook! Echt wel :-D Heeeeeeerlijk gegeten en gelachen en 't gewoon gezellig gehad. 's Avonds met z'n tweeën nog even een ritje om nummer 8 van het stel op te halen. Bekaf waren we toen we terug kwamen. 
De volgende dag vroeg op, om 10 uur in Werkendamcity waar de Rookie 2006 plaatsvond. Na veel gekijk, gehang, gemasseer, geklets, gelach etcetc ging Marjan om 13.00 los. CRISIS wat ging ze goeeeeeeeeeeeeed! Dit keer kwam 't wel uit dat er na een slechte generale een goede finale volgde. Ik ging zo lekker los, dat I almost of my sticky went. Niets van aangetrokken en me laten meeslepen door de energie die hevig rondwaarde. Het was heeeeeeeeeeerlijk, ik heb genoten, maar bekaf daarna. De rest van de middag als een soort zombie doorgebracht hihi. 's Avonds terug in de bungalow hadden we een paar verrassingen voor degenen die bijna jarig waren, leukleukleuk, mensen blij zien! Zondag ook vroeg weer op. Om 8.15 reed auto 1 (moi) richting huis. Ikke was zo fanatiek om om 12 uur weer in de sportschool te staan voor de herlancering, ja, moet 't maar niet zo leuk zijn, dat sporten hihi. 's Avonds vroeg getracht te slapen, maar dat lukte niet echt. Ik lag wel, maar niet te slapen, ik geloof dat ik naar het plafond zat te staren. Maandag spreekuurdag, beetje brak, maar oké, even op stoom gekomen en toen ging 't ook prima! 's Avonds bodyjam & pump. Achteraf was de pump iets teveel van 't goeie. Gisteren de eerste cursusdag haptonomie gehad, man wat was dat rustgevend, zalig! Vannacht eindelijk wat bijgeslapen... 12 uur gepit. Lekker. Over 10 minuten gaat m'n 24 uursdienst in, ben benieuwd wie er wanneer gaan bevallen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten