woensdag 14 maart 2012

7 april 2006 - Blingbling & Scriptie

Hellooooooooooooooow, 

Pfffffff wat een dag! Gisteren te horen gekregen dat onze scriptie is goedgekeurd, maar daarna moest ie dus nog worden geprint (3x voor school, 1x voor mij, 3x voor afstudeermaatje) en ingebonden worden. Printen en binden was het vandaag dus! 
Het ziet er echt geweldig uit, ik ben retetrots. Nu kunnen we dit voorlopig achter ons laten (hoewel... powerpoint voor referaat moet voor 1 mei af en eind mei generale & beoordeling referaat). 
Gisteren de laatste stagedag van deze stage periode. De (tussen)evaluatie ging goed, nog wat puntjes waar ik aan ga werken. In de pauze even wat winkels bezocht en een gigablinghorloge gekocht voor een paar euro, want een bijna verloskundige zonder horloge kan natuurlijk niet hihi. Deze is niet te missen *grin*. 

'k Hoop alleen niet dacht ik achter een vrouw blijf hangen *ghehe*. 
Vannacht 11 uur geslapen, man wat had ik dat nodig! Wel redelijk vaak wakker geweest; rug- en nekpijn bij het omdraaien, niet fijn. Rustig aan als een oud wijf dan maar hihi. Gaat vanzelf wel weer over, als ik ooit centjes heb voor een goed matras... Ehmmmmmmmmmmmnnnnnnnnnn, tsja, dat was het even voor nu. De scripties gaan NU op de post!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten