woensdag 14 maart 2012

6 mei 2006 - 't Lijf doet raar

Hellooooooooooooooooooooooooooooooo! 
M'n lijf is hevig aan het ontwennen van de winter en ziet die zomerse temperaturen nog niet echt zitten merk ik. 't Begon donderdag bij de steps, mijn hemel ik had 't echt zwaar. Ik ben in tijden niet meer zo opperdepop geweest na een les, die warmte joh, NIET fijn. 't Is dat ik had beloofd om daarna te combatten (en George kwam speciaal om samen voorin de zaal los te gaan) anders was ik afgenokt. Ik heb vlak voor de les nog even wat chocola naar binnen gewerkt, maar 't bleek nog niet genoeg. M'n lijf zeurde da'k 't nie moest doen, los gaan, maar Janne is zo frustrerend eigenwijs, dat ze gewoon doorging. Toen ik bijna flauwviel omdat ik bijna niet kon ademhalen ben ik maar aan de kant gaan zitten... 't Is echt 2 jaar geleden dat me dat was overkomen, en ik hoop voorlopig de laatste keer. Op zich wel een stoer beschermingsmechanisme van 't lijf.
Anyway, gisteren heerlijk de stad in geweest met George en Karlijn, de zon, 't gezelschap en de muziek was over het algemeen goed. Het ijsje aan het eind van de middag was zaaaaaaaalig *kwijl* en 't bankhangen daarna ook hihi. Vandaag weer zo'n mooie dag, ben op het balkon in de zon aan het studeren, maar ik laat me weer erg gauw afleiden, as usual hihi. Ik merk weer aan m'n lijf dat 't nie lekker gaat, ik + warmte = geen goede combi, terwijl er nog wel zo'n heerlijk verfrissende wind staat!  Ik ben wat misselijk, licht in 't hoofd, zie af en toe wat vlekjes alsof ik zit te hyperventileren, wat dan toch niet het geval is. HEEL vervelend... maar... wederom eigenwijs ga ik er straks wel lekker op uit! Bedenk me net, 't lijken wel symptomen van een HELLP wat bij zwangeren kan voorkomen, hihi, en zo integreer ik m'n eigen 'kwaaltjes' met m'n gestudeer hihi. 
Oh ja, to whom it may concern: ik sport nog steeds veel omdat ik het leuk vind, en niet om af te vallen. Dat ik slanker word, prima, maar de weegschaal zegt niets anders dan een half jaar geleden. En voor degenen die zich mogelijk zorgen hierover maken -> vraag het me gewoon, i.p.v. te speculeren! Ik heb niets te verbergen, hoewel... eh...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten