woensdag 14 maart 2012

30 april 2006 - Bed & Breakfast

I FEEL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDD, soms heb je dat hè? Dat je je gewoon helemaal super voelt, zonder reden dansend door het huis gaat, en en passant ook nog even je keukenkastje uitboent. Zo'n dag heb ik dus vandaag en da's heeeeeeeerlijk! Voorjaarsschoonmaakgevoel (mooi woord voor galgje) ofzo, ik ga zo nog ff door. Bed verschonen, stofzuigen, dweilen, achterstallige video's zien, en zelfs nog wat studeren, jaja!
Verder loopt m'n stage goed, bij de een mag ik iets meer zelfstandig werken dan bij de ander, maar dat is oké. Ik leer zoveel van de verloskundigen, geweldig! Laatst een bevalling begeleid, ik was alleen iets teveel in mijn hoofd bezig om er echt voor de ouders te zijn, da's jammer. Maar de volgende keer gaat dat veel beter, zeker weten! Ik was druk met mijn leerdoelen bezig (waar ik overigens goed aan heb gewerkt!). Vanaf morgenochtend 36 uur dienst, wie weet wat er allemaal gaat gebeuren, 'k hoop weer veel leerzaams mee te maken! 
Mijn koninginnedag was ook oké. Met Grote Broer, schoonzuske en diens mamsie even naar de vrijmarkt geweest. Jammer van die DRUKTE, *grumble*, ik kan daar niet goed tegen, ik hou van een beetje tempo als ik aan het kijken/kopen ben. Het bleef bij kijken, niets gekocht, 'k heb al bijna alles wat m'n hartje begeert hihi.Aan het eind nog even op een terrasje gezeten, lekker in de zon aan een glas warme chocomel met slagroom *giechel* en mij m'n ouders nog aan de taart, want m'n pappie was jarig geweest.
's Avonds soortemet meiden-onder-elkaar avond met dvd's en een goed gesprek waarin we weer iets meer van onszelf hebben laten zien (zo goed ken ik ze nog niet), en dat was goed en voelde goed. 't Was heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Na 9 uur te hebben geslapen vannacht heb ik nog heerlijk 3 uur onder de wol doorgebracht met muziek en tijdschriften, 't was zo lekker warm daar! 

Update 14.29 
Oooooooooow wat ruikt mijn huisje fris & fruitig! Op naar de video's (oké... ik kan geen 10 minuten stilzitten thuis, maar we gaan een poging wagen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten