woensdag 14 maart 2012

2 december 2006 - Today is the day

Tussen de laatste puinhopen van wat ooit mijn interieur was, typ ik dit voorlopig laatste blogje. Ik hoop gauw terug online te zijn, en tot die tijd is 't een beetje behelpen. Niet dat ik me zal vervelen, want ik heb dozen vol troep uit te pakken. Of niet... lekker laten waar het ligt, en als ik 't niet mis kan ik 't over een tijd zonder wroeging wegmikken hihi. 
Gisteren na de stage thuisgekomen en tot 6 uur bezig geweest met inpakken, inladen, uitladen, afschroeven, opschroeven, inschroeven... PFFFFFFFFFf. Toen lekker ff 2 uur gesport, zaaaaaaaalig en gisteravond tot half 12 bezig geweest. Om half 5 lag ik wakker te malen wat ik nog allemaal moest doen en welke volgorde daarin 't verstandigst was. 't Is dat je 's nachts geen herrie enzo mag maken, anders was ik gaan boren en schroeven verwijderen etc. ;) Ben gelukkig weer in slaap gevallen maar tot half 9 regelmatig wakker geschrokken met dit soort gedachten. Om 9 uur m'n bed uit elkaar gesloopt, de gordijnen voor de ramen weg, rails verwijderd, tv uit de kast, stekkers uit het stopkontact, auto verder inladen tot de nok toe, uurtje sporten en spullen uitladen bij m'n nieuwe huisje. Teruggekomen hetzelfde liedje, net ff boodschapjes gedaan en 'dinnetje zal zo wel hier zijn. 
Vanavond in bad.. een HEEL lang HEEl heet bad. Ik stink een uur in de wind (m'n personal space is 2x zo groot nu, HANDIGGGGG ;) ) van al dat gezweet (sport & sjouwen), vies hè? hihihi 

Zou blij zijn als dit achter de rug is en de komende *tig* jaar niet weer hoeft te gebeuren. PFFFFFFFFFFFFf. 

Ik hoop tot schnelllllllllllll. 

XXXXXXXX :grouphug: :handkiss: 
Janne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten