woensdag 14 maart 2012

12 augustus 2006 - Blij met mij

Soms heb je zo’n dag waarop je je helemaal geweldig voelt. 
Stralend humeur, geweldig fluffy krulhaar, je voelt je 2 maten slanker en zo zie je er opeens ook uit, iedereen is aardig en jij bent aardig voor iedereen. 
Zo’n dag is vandaag, and I love it! ‘t Is net of je een beetje verliefd bent op jezelf (hoezo narcistisch hihi), ‘k ga een beetje roze zwevend door het leven vandaag, en waarom ook niet!? 
Ik heb via marktplaats.nl wat centjes verdiend vandaag, heb de knuffel die ik verkocht persoonlijk overhandigd aan een leuk meisje van een jaar of 9 en nog even leuke gekletst met haar en haar moeder. In de stad zou ik een parkeerkaartje kopen toen een meneer me riep en me zijn kaartje overhandigde waarop nog een half uur parkeertijd zat. Dat was tijd genoeg voor de dingen die ik wilde doen. Zulke mensen zijn er ook opeens dan, op zo’n dag als vandaag. Ik had niets nodig in de stad, maar aangezien het vandaag snoepdag is, moest ik verplicht een zak snoep scoren EN HET WAS HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK. Voorlopig ben ik daar ook weer vanaf, de suikerrush vliegt nu hevig door m’n lijf (= MOEMOEMOEMOEHangendopdebank). 

OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik ben zo blij dat ik besta dat ik mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes ook wil laten weten hoezeer ik blij ben dat zíj bestaan en er voor me zijn. Om te voorkomen dat ze erg schrikken van Janne-met-emoties, hou ik me in hahaha. 

Dus als je vandaag in de stad een in zichzelf glimlachende en stralende blondine zag lopen… dat kon ik wel eens zijn geweest 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten