woensdag 14 maart 2012

28 juni 2006 - Rok rocks!


YEAAAAAAAAAHHHHHHH I did it! Ik heb dankzij beste 'dinnetje Brigit een perfect rokje gevonden waarin m'n pootjes er niet uitzien als... eh... iets ondefinieerbaars.
Hoe kwam dat zo? 
Nou zie. Ik was dit weekend bij haar aan het logeren en het was warm en Janne Goes Vrouwtje was nog niet zo erg op dreef dat ik er aan had gedacht ook wat luchtigers mee te nemen behalve jeans hihi :tooth: Ze had een korte broek en rokje naar beneden gehaald zodat ik dat ff aan kon doen. Ach ja, niemand die het zou zien, dus ff passen. Hij zat geweldig en ik keek in de spiegel naar m'n stelten en dacht even "bij wie horen die?" Nou, bij mij dus *huppelhuppeltralalaaaaaaaaaaaaaaaa* 'k Wist niet dat ze er zo uitzagen, meestal verstopt onder een lange broek haha, maar nu zagen ze het (zon)licht en ik wist niet wat me overkwam. Uiteraard moesten daar weer foto's van komen hihi, maar die plaats ik pas als ik zelf van de schrik bekomen ben. Hierna trok ik het rokje aan, onder protesten van "ja maar ik heb geen rokbenen". Mijn protesten verstomden al gauw toen ik mezelf wederom in de spiegel zag. Ook dit stond. 
Een rok. 
Aan mijn lijf. 
Met mijn pootjes. 
En het stond geweldig! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAHAAAAAAAA 
AAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ikke blijblijblijblijblijblijblijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj 
Tsjongejonge, wat een vermakelijke zaterdag was dat *glunder* Zondag op de koopzondag direct eenzelfde exemplaar voor mezelf aangeschaft, hij was nog in de uitverkoop ook! Da's boffen! 
Ik kijk naar buiten en zie de zon, nog een paar graden warmer en ik ga los! Showing of those legs! 't Wordt nog wel 's wat met mij, mijn überhippe tasje is ook niet veel van m'n schouders geweken afgelopen dagen hihihi, misschien went het toch nog... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten