woensdag 14 maart 2012

10 juli 2006 - Update

‘k Heb rare weken achter de rug. Veel emoties en de meeste niet heel geweldig, dus op een gegeven moment ben ik maar even gestopt met Brede Schouder zijn. Dat was toch ook wel stoer om op de vraag van Gietje’s: “Stoor ik”, te antwoorden: “Ja” (dit is de korte versie hihi). Ik ben ‘r nog niet helemaal mee klaar, maar dat zal voorlopig zo te voelen ook niet gebeuren, en dat mag. Het is zoals ‘t is. Andere kwestie(s) spelen ook mee, ‘t is soms nie heel gemakkelijk allemaal. Nou, nu ff wat leukers hoor. 

Vorige week maandag ff bij George & Marjan rondgehangen m’n presentatie voorbereid. Dit ging als volgt: wat wil ik bij welke dia ongeveer ruim geschat misschien wel zeggen, twee steekwoorden erbij en klaaaaaaaaar.  Daarna ff gedrieën de stad in geweest, ijsje gegeten (smurfenijs rules!), gekletst, gewoon gezellig en mezelf geweest, ook niet altijd heel gemakkelijk. Dinsdag had ik dus de presentatie. Ik heb inderdaad 90% geïmproviseerd, m’n charmante assistente Linda was mee (pop van mij van vroeger) om wat haptonomische handelingen te laten zien. Het waren leuke presentaties, alleen jammer dat de dag zo verrot eindigde. Er werd een foto gemaakt alleen was het niet duidelijk wie d’r nu op moesten. Wij namen aan dat ‘t voor de hele jaargroep was. Bleek het slechts voor de mensen te zijn die wél waren geslaagd… Nou, dat steekt wel ja… JEMIGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Konden ze dat nu niet een BEEEEETJE tactische brengen? We hadden ook al geen uitnodiging voor de beëdiging zelf gehad, dus voor sommigen was dit echt de druppel. Helemaal begrijpelijk! ‘s Avonds in ieder geval lekker ontspannen naar de bioscoop geweest, “Cars”, hij was echt grappig!
Woensdag heb ik alleen maar een beetje op bed gehangen (tv zien, lezen, slapen, drinken), alle ramen en deuren open, het was zo heet. ‘s Avonds wel heel eigenwijs naar de jam & pump gegaan, dat ga ik niet missen hoor hihi. Die 17 kg voor de rug is toch wel te weinig, maar 20 flikkert bijna uit m’n handen (wel een uitdaging, dat wel hihi). 
Donderdag ben ik naar de beëdiging van de klasgenootjes die wèl waren geslaagd geweest. Heel dubbel gevoel. Ik moest ook ff voor alles begon; ik had daar óók willen staan! Samen met de rest! *Zucht* Het was wel mooi hoor, en ik ben blij dat ik ben gegaan. Vrijdag 2 feesten. Eén van m’n afstudeermaatje ivm haar afstuderen komende oktober (als ik ook beëdigd word (hoop ik…)), haar 25 jarig huwelijk en het feit dat ze 50 is geworden. We hebben met een leuke grote groep gepunterd in Giethoorn. Nou ja, dat wil zeggen dat ik aankondigde in onze punter dat de vrouwen alleen maar mooi hoefden te zitten zijn hahaha, ik heb dus heerlijk genoten op het water, geen reet uitge.. eh... punterd en ben weer wat bijgekleurd (‘t gaat in etappes), hierna nog een feestje van een klasgenootje dat ‘t wél heeft gered en nu verloskundige is. Helaas kon ik niet zo lang blijven, aangezien ik de laatste trein naar huis moest halen. In Leeuwarden aangekomen stond moeders klaar om me naar huis te brengen, aangezien de bussen al niet meer reden. Ik had best willen lopen, het was nog zúlk lekker weer, lekker zwoel en de terrasjes zaten nog vol.  
Zaterdag een megameeting met vriendinnetjes uit langhaarland (ja, er is overal wel wat voor te vinden op internet, als je goed zoekt ), veel kende ik al van eerdere meetings, maar ook veel nieuwe gezichten. Het is zó leuk om het gezicht en de mens achter de forumberichtjes te zien en te horen. Je leest elkaars berichtjes in het vervolg toch anders. ‘t Was heerlijk om ongegeneerd de hele dag over (lang) haar te praten en tips en trucks uit te wisselen haha. Heel fijne gezellige dag. 
En nu heb ik vakantie! Ik hoorde van mijn stageplanner dat ze tot en met week 30 sowieso niets heeft. ARRRG. Maar week 32 (begin/half augustus) MOET ik uiterlijk beginnen, aangezien de laatste stageweek week 39 is (eind september). Nou ja, vakantie dus. ‘k Ga zo de reisburo’s langs, meebie hebben ze nog wat leuke lastminutes voor singles in de aanbieding  

Nou mensjes, dit is weer een veels te lang verhaal geworden, zal ik 't ooit afleren?  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten