woensdag 14 maart 2012

18 augustus 2006 - Week 1, dag 5 Going home!

Vandaag had ik een spreekuurdag, deze ging hartstikke goed. Tsja, spreekuren gaan al tijden goed, ik wou dat de bevallingen net zo goed gingen als het spreekuur, maar ja, daar werken we aan! Drie nieuwe zwangeren op intake gehad, 3x hetzelfde riedeltje afgestoken, maar steeds weer op een andere manier, da's ook een uitdaging hoor hihihihi. Dit ging gewoon goed. Gisteravond had ik 't bed naar de woonkamer versleept, aangezien de waarneemster vannacht ook op de prakijk sliep en ieder een eigen kamertje was wel prettig. Om half één was t spreekuur klaar, even wat napraten nog en toen 't bed weer terug getild (Janne sterk ;) ), opgemaakt, spullen ingepakt (had ik al hoor, hoefde alleen de rits maar dicht te gooien) en naar HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. I'm going hommmmmmmmmmeeeeeeee!! En nu ben ik dus thuis. 
Gistermiddag in de stad was er feest en braderie. Lekkere grote zak vreemde snoep voor morgen geschept (morgen snoepdag) en ging ik gisteren eindelijk vroeg naar bed, hadden ze bedacht dat ze de feestelijkheden wel moet gigantisch hoog en hard vuurwerk konden afsluiten. AAAAAAAAAARGGGGGGGGGGG. 't Leek wel oorlog, met bommen et al. 
Vannacht eigen bedje, zalig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten