woensdag 14 maart 2012

10 februari 2006 - My first, my last

My First Bodyjam
Op een woensdag met z'n 6-en. Drie oudgedienden en drie nieuwelingen, incluiding moi dus. Daar stond ik dan m'n best te doen, en het leek nergens naar, m'n handen en m'n benen leken niet met elkaar overweg te kunnen, het voelde onnatuurlijk en ik had 't gevoel alsof ik de hoofdpersoon was in mijn eigen freakshow. Maar het was wèl leuk!
My Last Bodyam
 Afgelopen woensdag, er waren veel nieuwe mensen. Ikkes helemaal vooraan, m'n oor zowat *in* de box (dat heb ik geweten...). Het ging heeeeeeerlijk, lekker uit m'n dak gegaan, maffe bewegingen gemaakt, sexy gedanst, gezwiept met m'n haar (ooit ga ik 't 's doen met m'n haartjes helemaal los). Ik hoop dat de nieuwelingen over een paar keer 't net als zo'n feestje ervaren als ik.

My First Bodycombat
Had 't gevoels dat 't leek alsof ik in m'n eentje een catfight was tussen twee meisjes van 10.
 My Last Bodycombat
Afgelopen donderdag, wederom wat nieuwen. Het ging GOEEEEEEED, jammer dat mijn knietje dat niet zo vindt. Ik heb 't idee dat ik eindelijk 's iemand pijnlijk zou kunnen raken als het misschien 's zou moeten... Alleen de jump-kick kan ik niet. 't Ziet er niet uit, geen porum. Laat nog maar ff.

 My First Bodystep
 De heeeeeeeeeele massa ging naar rechts, en ik ging naar links. Als zij over het stepje vlogen richting de spiegel, vloog ik er vanaf (step en spiegel ), zij stapten met rechts op, en ik met links. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
 My Last Bodystep
 Vorige week ergens, geloof ik. M'n knie vindt dit ook niet prettig, maar ik wel en ik ben de baas . Ik krijg echt nog 's uithoudingsvermogen, want zelfs na de laatste peaktrack zeg ik steevast (al dan niet luidop) "Nou, nog een keertje?"

 My First RPM
 "IK GA DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!" Oftewel... een proefles met allerbeste 'dinnetje waarin ik zo niet-goed de weerstand van de fiets had ingesteld, dat ik met duizeligheid, misselijkheid en flauwvalneigingen van de fiets afkwam, ernaast ging zitten en daar maar effies ben gebleven...
 My Last RPM
 Herlancering december 2005. Een half uur RPM is precies genoeg om daarvoor en daarna ook nog te kunnen sporten. Het ging lekker, maar toch nog steeds het allervermoeiendste onderdeel.

 My First Bodypump
 Vorig jaar juni, een medesporter hielp me wat met dingen en gewichten etc. Licht getraind, je moet niet te hard van stapel lopen. Ik wou dat ik was gewaarschuwd tegen de hemeltergende niet te harden en niet te evenaren spierpijn de dag erna... Ik had kunnen zweren dat ik was overreden door een truck. ALLLLLLLLLLLEEEEEESSSSSSSS deed zeer, ik kon niet gaan staan, niet gaan zitten, lopen zag er niet uit, naar de wc gaan was een hel, ik liet me maar gewoon neerploffen, want iets anders kon niet. Aangezien ik 3 trappen op moet voordat ik bij m'n huisdeur ben, ben ik niet veel de deur uitgeweest die paar dagen hihi. Al hangend over de railing gleed ik soortemet als een zwangere oma naar benee. PFFFFFFFFFFFFFF. Positief: zo erg kon het niet meer worden, dus een week later stond ik er weer
 My Last Bodypump
 Afgelopen dinsdag, dit ging vrij super! Aangezien ik een lange dag achter de rug had, heb ik mezelf verwend door bij de bicepsoefening minder gewicht dan normaal erop te doen (2x 2.5 ipv 2x 3.5). Net of ik er niets op had hihi. Voor de rest lekker zwaar getraind. Ook kwam er aan het eind van de les een fotograafmeneer de les binnen die foto's maakte (duh...). Helaas moest de allerzwaarste oefening nog komen, voor de buik, en die is echt vreselijk. We zullen er mooi opstaan met al die verbeten koppies! 'k Ben benieuwd of we ze te zien krijgen.

Resultaat van deze noeschte arbeid: Gewicht: -25 kg, 15 kg met anders eten, de rest door meer te sporten. Bloedruk: -20 diastolisch, van 140/90 naar 125/70, gisteren nog ff gemeten, valt niet mee dit bij jezelf te doen ;-). Cholesterol: meer dan 3.5 gedaald van 6.6 naar < 3.0, laatste keer niet meetbaar, het apparaat kon niet zo weinig meten. Slaap: van 9/10 naar 7/8 uur, dus gemiddeld lever ik niets in per dag, die extra uren zijn gevuld met sport'n. En dan vragen mensen me nog waar ik de tijd vandaan haal...    AND I FEEL GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten