woensdag 14 maart 2012

18 mei 2006 - Wachten kan niet meeeeeeeeeerrrr...

... zou niet weten hoeeeeehoeeeeeeeeee *zing* 
Het Grote Wachten is weer begonnen. De toets zit erop, ik heb een beter gevoel erover dan de vorige keer, geen major black outs, overal wat geroepen, en soms zelf gezegd "Ga maar door, ik kom er straks op terug". Dat scheelde denktijd en later ben ik er inderdaad op teruggekomen. Sommige dingen wist ik opeens weer (2 aandoeningen die X chromosomaal overerven) en anderen niet (4 ziekten met trombofilie, ik wist Prot c def., Prot s def., antitrombine III def. maar dat zijn er dus maar 3...) Oh ja... Factor V leiden? Of is dat juist haemofilie? Ik bedoel maar, gooi 't maar lekker door elkaar. Op de heenweg in de auto dreigde ik erg vroeg aan te komen, halverwege ben ik bij een tankstation gestopt en heb lekker een ijsje gegeten met de wind door m'n haren. HEERLIJK! Ik kwam fris en fruitig op de opleiding aan waarna de boel snel van start ging. Ik voelde me op de terugweg goed, en dat voel ik me nog en NIEMAND kan 't verleden van me afpakken, dus ook het goede gevoel wat ik had (en nog heb) niet. 
Nou, ik wacht actief verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten