woensdag 14 maart 2012

3 februari 2006 - Snoep Bloggy Blog

Tralalaaaaaaaaaaaaaaa laatste dag van de stage! Kun je daar blij om zijn? Ja. Mag je daar bij om zijn? Ook dat! Ik voel me blij omdat de stage mij 100% is meegevallen, ik heb het leuk gehad, goede begeleiding, leuke zwangeren, barenden floepen er vanalles uit in het heetst van de strijd (kinderen en gevloek), gelukkige kraamvrouwen en mooie kinders. Een leerzame tijd, pathologie gezien die ik in theorie wel ken, maar nog niet heb meegemaakt. Ik ben weer gegroeid als aankomend verloskundige. Ik ben ook blij omdat ik in de rustige diensten 's avonds hevig aan m'n verslaglegging heb gewerkt, zo erg, dat ik straks het hele weekend nix ga doen ZONDER schuldgevoelens. 

Helaas niet sporten vanavond. Maandag pas weer *zucht*, en dinsdag, en woensdag, en donderdag, vrijdag *zucht*. Ik mis ut wel hoor, maar ja, school gaat nu eenmaal voor! Gelukkig is er de komende weken weer wat meer ruimte voor, goodyyyyyyyyy! 

Update 22.29 
Jaaaaaaaaaa ik mocht eerder naar huis en zo kwam het dat ik heerlijk heb kunnen sporten :-). Uurtje bodypump en een uurtje aerobic. Tralieladiedaaaaa. En ik heb een grote achterstallige klus voor school afgerond, dus ik kan zo heeeerlijk relaxed gaan maffen *gzzz*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten