woensdag 14 maart 2012

8 augustus 2008 - Kampencity

Vanmiddag ben ik even naar Kampen geweest om kennis te maken met de verloskundigen aldaar en wat zaken omtrent mijn stage te bespreken. Het voelde al goed toen ik ze op de website op een foto zag, één van hen heeft mij gisteren gebeld voor een afspraak en ze klonk ook heel aardig. Vandaag heb ik er 3 van de 4 ontmoeten en het voelt goed. Heel aardig en begrijpend (zoals een verloskundige betaamd) en ze konden zo begrijpen wat een domper het was dat mijn vorige stage onvoldoende was. Ik had alle leerdoelen uitgebreid op papier gezet, tesamen met mijn plan van aanpak en ook een a4-tje meegenomen waarop ik mij voorstel. Dit werd allemaal erg gewaardeerd. Goede voorbereiding is het halve werk! Ze hadden heel wat vragen voor me (vooropleiding, eerdere stageplaatsen, wat vond ik van de opleiding?) en ik had enkele vragen voor hun. Uiteindelijk ben ik er met een stagemap vol extra info weggekomen en ik heb er zo’n zin in. Het rooster is gemaakt en ik krijg het druk… maar wel leuk hoop ik! Ik slaap op de praktijk, dat scheelt tijd en geld, maar het betekent wel dat ik jullie (lieve vriendjes en vriendinnetjes) voorlopig niet zal zien. WEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEHHHHHHH. Nou ja, dat overleven we ook wel weer, maar het vergroot de kans dat ik huilend van heimWEE aan de lijn hang hahaha, ach, dat mag ook wel ‘s een keer. Hierna ben ik nog even het centrum ingeweest. Heel leuk! Niet eens zo klein als ik had gedacht. Een soort Jamin die 2x zo groot en 2x zo goedkoop was. Moet ik maar ver uit de buurt van blijven hihi. Ik heb de sportschool nog niet gevonden, ondanks 2 rondjes rond de kerk (letterlijk…) deze zit nl. in het centrum, maar ik was het adres vergeten. Dus dat doe ik maandag dan maar! Heb ik ook weer een missie. Ik heb daar beschikking over een pc met internet, dus kan ik daar ‘leuk’ verslagen typen en jullie lastig vallen.
Da wassum ff! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten