woensdag 14 maart 2012

1 maart 2006 - Kinders

Ik heb weer 2 heerlijke diensten gehad op de verloskamers, vannacht tussen alle kindervangerij één uur geslapen. Om 8.30 ging ik in de auto richting huis... uurtje rijden (pessimistisch). Ik begon nog vol adrenaline bij de aanvang van m'n reis, maar na 30 minuten overviel mij een wollig en rozig gevoel van slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap. NIET fijn. NIET in de auto als ik 120 km/u rijd.Met ogen op steeltjes zat ik mezelf heel hard te vertellen dat ik helemaaaaaaaaaal niet moe was! Muziekzender vinden die meezingzooi draait, heeeeeeel hard meeblèren. Oh dat moet een fraai gezicht zijn geweest. 
Mijn planning van vandaag is zo geweldig (NOT). Ik wil slaaaaaaaaaaaaapen heel hard en heel lang, maar... tussen 12 en 18 uur komt er een meneer/mevrouw een pakje bij me ophalen en de leenauto moest geloof ik heel vaag misschien zoiets-kan-ik-me-herinneren vandaag terug naar waar ie vandaan kwam. Ik ga ECHT niet meer de deur uit vanmiddag/morgen. M'n ogen vallen dicht... here I go... gzzzzzzzzzz... 


16.42 een paar hazeNslaapjes verder. Geslapen van 10 - 11.30 (moeders belde), toen van 11.45 - 13.30 (pakjesmevrouw kwam zowaar opdraven). Toen effies met 't scheurmobieltje naar de appie en nu ben ik weer moe, maar straks eerst lekker steppen en bodyjam. Dan vannacht een heel goede lange nacht maken om me wat op te laden voor een (halve) nachtdienst van donderdag op vrijdag en vrijdag de hele dag naar school (Janne is overgemotiveerd, dikke streber! )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten