woensdag 14 maart 2012

18 juni 2006 - On a 'lazy' sunday afternoon

Nou, zo lazy istie nie! Ben hier 't huis beetje aan het uitkuisen aangezien 'dinnetje vanavond komt. Zowaar heeft ze nu ook gordijnen in de logeerkamer (waar CV leidingen al niet handig voor zijn hihi). Net de boel daar handmatig spin(neweb )vrij gemaakt en 't is bijna klaar om te betreden hihi. Vanmorgen veels te vroeg wakker *snif*. 'k Heb maar 6 uur geslapen ofzo, gisteravond naar bios geweest met George en daarna nog lang nagekletst over vanalles. Vannacht onrustig geslapen en stom gedroomd. Komende nacht wil ik leuker dromen hoor, dat heb ik wel 's verdiend! Nu de zon wat is doorgebroken zit ik tussen alle werkzaamheden door heerlijk op het balkonnetje van de zon en de wind te genieten, zalig! Helaas moet ik ook nog ff afwassen, iets waar ik een schurfthekel aan heb, maar ja... wat moet dat moet! 
Eh... verder gaat 't z'n gangetje dus ik hou 't kort (JAWEL! Dat lukt wel als ik goed m'n best doe hihi).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten