woensdag 14 maart 2012

11 juni 2006 - Baboonbutt


En vandaag alwéér zo'n zonovergoten hete dag! Hij begon al goed vannacht; Ingrid, George, Marjan en Karlijn* waren bij mij en we hebben tot half 2 zitten kletsen en geinen. Errug gezellig! Na 't uitzwaaien en -zoenen heb ik nog ff m'n mail gechecked en overige pc dingen gedaan waarna ik er om half 3 ingekropen ben (bed, niet pc...). Helaas was ik wel vroeg wakker (voor mijn doen); om half 9, bweeeeeeeg. Maar oké, rustig opgestaan, 't balkon Janne-proof gemaakt en een heerlijk ochtendje thee & een boek voor de boeg, zálig, al ging ook dat op de Janne-manier (10 minuten lezen, kwartier rondlummelen, 10 minuten lezen, etc), 't was me al gauw te warm helaas en in gedachten waren er 101 andere dingen die ik ook nog wilde doen. 
Aan het begin van de middag, na wat heen en weer sms-en, msn-en en bellen zijn we (* minus Karlijn) richting een recreatiegebied nabij Leeuwarden gefietst. Manmanman (vrouw) wat een weeeeeeertje, en af en toe een briesje ter verkoeling was ook prima. Factor 30 is er bij mij ruim opgesmeerd, mega-handdoek uitgespreid en drinken & boek by the hand. 't Was te warm om echt in slaap te vallen, maar ook om iets actiefs te gaan doen dus kies je uit twee 'kwaden' en blijf je maar loom liggen.
Ik wel in ieder geval hihi. 
Nou ja, éénmaal even gekeken of het water mijn tenen waardig was, maar 'k vond van niet dus maar weer verder loom gaan doen. 't Was erg gezellig, grappig (bipsbeestjes inclusief hihi) en zowaar mèt muziek (uit gsm-met-mp3). Op de terugweg even een ijsje gehaald, mannnnnnnnnnnnn daar waren we wel aan toe, lekker waterijschhhhh. Daar hoorden we dat Nederland had gewonnen (voetbal? wat is dat?) en dat mijn schouders wat verkleurd waren. Ikke blijblijblij, als alleen m'n schouders wat rood waren, dan was dat een 'goede' oogst voor mijn witte velletje (type: "glow in the dark" ) & factor 30! IJdele hoop... Thuisgekomen bleek er toch wat meer schade helaasch helaasch, ook m'n knieholtes hadden 't te pakken en... my ass. Ondanks heel veel gesmeer daar mocht het niet baten. Ik ga voorlopig door 't leven met de bijnaam 'Baboonbutt', *AU* 
Van bipsbeest naar baboonbutt, het ontloopt elkaar niet veel. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten