woensdag 14 maart 2012

21 april 2006 - Terug!

Zo, ik ben er weer hoor... 
Na twee dagen balen en school verdoemen ben ik weer aardig opgeknapt. Het weer werkt ook mee vandaag, alleen mag er nog wel wat meer zon bij! 
Gisteren was ik nog sielug en ben ik ff de stad in gegaan. Met m'n Blokkerbon in de aanslag en wat bijbetaling zou ik ff helemaal losgaan hihi. Dat ging al vrij gauw mis toen ik met de DVD, die ik wilde kopen, in de aanslag richting kassa zou en checkte waar m'n portemonee was. 
Nou ja... eh... thuis dus... ARGGGGGGGGGGGGGGGGGG! 
Kon ik er ook nog wel bij hebben! Mijn stemming paste al zo goed bij het weer gisteren, grijze grauwe lucht en een fluttemperatuur, dat ik echt dacht "Kom maar op met al dat stomme depri gedoe, alle ellende in één keer, dan hebben we dat maar weer gehad!" Pfffffffff. Kan er nu wel op lachen hoor, gisteren even niet, voelde me heel doelloos, en er waren opvallend veel van die irritante verkopers ("Mag ik je even wat vragen?", ik: "Dat heb je net gedaan...!"). Ze moeten vast ook een centje verdienen, maar begrijpen ze nu ECHT niet dat m.i. werkelijk NIEMAND op dat soort lui zit te wachten als je net lekker ff in de stad bent? Ook als je niet lekker in de stad bent, maar wel in de stad bent, dan hoef ik dat soort vragen niet. *grumble*klaag*zeur* 

Maar vandaag is alles weer goed hoor! Ik zie een waterig zonnetje verschijnen, de temperatuur werkt goed mee, de winterjas blijft vandaag uit! 
Eigenlijk begon het gisteravond al, opgepast bij allerbeste 'dinnetje en toen ze weer thuis was, hebben we nog tot 2 uur zitten kletsen en Hyven en dingen gedaan (chocola gegeten, geloof ik). Zometeen ga ik weer een poging wagen om (onzielig!) de stad in te gaan en 't geld gaat mee, dit keer! De buit vertel ik later wel. 

Blokkerbon mee? *check* 
Portemonee in broekzak? *check* (YEAH!
Sleutels mee? *check* 
Allerstoerste zonnebril op? *check*

Ok, I'm off!


15.59 
Back! 
Hep schaap kocht hihi, hij heet Sjiep . 't Is een kussen, maar als je 'm dubbelklap (de ziel!) kannie ook staan: 

Lief hè? 
Verder een trui bij miss etam; Roze (JOH!!!), met wijde hals en lekker voor frisse lente-avonden op het balkon, 70% korting, 's nie gek! Ook nog een maskertje, vanavond lekker tuttelen dus, ná 't sporten. 

22.58 
Janne moe van sporten en Sjiep in functie (kussen). 

Liefs van Janne en een lebber van Sjiep


ps. Oh ja, er bleek een punaise in mijn voorwiel te zitten. Maar de band loopt niet leeg... Lekker laten zitten dus hihi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten