woensdag 14 maart 2012

8 februari 2006 - Valentijnsdag Deel 1

Ik had zo leuk bedacht wat ik allemaal op Valentijnsdag kon gaan doen. Valentijnsdag voor singles zou het gaan worden, waarin ik mezelf in 't zonnetje ging zetten. Ik ging nog net niet mezelf een kaartje sturen, maar veel scheelde het niet. :P
Helaas komen van al deze leuke plannen voor mij niets terecht, want die fijne opleiding van mij heeft afgelopen MAANDAG bedacht dat wij 14 februari (dus een week later) een proeftoets gingen krijgen. Ik heb dus een week om alle stof van verloskunde en pediatrie van de afgelopen drie (3, très, trois) jaar te leren. ZIJN ZE VLOEKERDEVLOEK SOMS HELEMAAL GEK GEWORDEN? 
Ja dus. Wegens het circuleren van verschillende planningen intern, hoorden we dit zo laat van te voren. Géén "sorry", géén "we begrijpen dat het kort dag is", niets van dit alles. En dát vind ik nog wel het ergst. Een beetje compassie en empathie kan geen kwaad. 
Ik probeer het maar van de zonnige kant te zien; het is niet de officiële toets, ik hoef niet om 5.30 m'n bedje uit die dag en nu weet ik een beetje hoe het eraan toe zal gaan op de eigenlijke toetsdag (19 april). Maar toch... leuk vind ik de gang van zaken allerminst. 

*grumble* 

'k Zoek wel een andere dag uit om me buiten te gaan aan chocola O:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten