woensdag 14 maart 2012

29 september 2006 - Positieve dingen lijstje

Ik heb van mijn nieuwe studievoortgangsbegeleidster (mooi woord voor galgje btw...) een opdracht gekregen: Maak een lijstje met 25 positieve punten van jezelf. Nou, ik kan je zeggen, dat valt niet mee als je maar 2 uur hebt geslapen! Vorige week kwam ik op slechts 4 dingen uit, en ik weet wel beter dan dat het zó negatief met me gesteld is :) . Vandaag gaat het beter, na een goede nacht rust hihi. Ben op de helft, maar 't loopt nu spaak... Zal ik er ook maar neerzetten dat ik leuk kan dansen? Zingen? 200 aanslagen per minuut haal met typen? Niet echt heel relevant... 't Hoeft gelukkig niet alleen maar over mezelf als verloskundige te gaan. JA, ik weet 'r weer één! Zorgvuldig (gaat ik er gauw bijzetten). En hoe heet 't als je leuke blogjes op hyves kunt schrijven en al 20 jaar je gevoelens goed kunt verwoorden in je dagboekje? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... iemand nog goede dingen suggesties? 
Is "roze" een eigenschap? :d :d :d 
Of Fluffy? 
hahahaha 
hihi 
:lol: 
Offuuuuuuuuh visueel ingesteld (zo heb ik gisteren weer een paar begeleiders neergehoekt bij de combat... in gedachten gevisualiseerd :whistle: ) 
Nou ja, zulks dus. :crazy: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten