woensdag 14 maart 2012

2 februari 2006 - Hyves

Zo, dag twee van de ontdekkingsreis door het hyvesgebeuren. Ik heb gisteren lang met de foto's zitten klooien, ik kan ze niet verwijderen en zo komt 't dat er dus foto's in verkeerde mappen staan; daar waar ik ze nu juist niet in wilde hebben. Niets aanstootgevens hoor :P, alleen ik kan er niet tegen als het niet zo gaat als ik wil ;)
Ik zou al een half uur m'n snoet en tandjes poetsen omdat ik straks naar een feestje ga, maar op één of andere manier kom ik maar niet in de badkamer. Dan ben ik goed en wel op weg, loop ik al *in* de woonkamer en hoef ik nog maar 2 deuren verder, maar opeens zie ik mijn schoolpapieren liggen en denk ik "Niet vergeten om dit-of-dat nog even op flop te zetten, want morgen laatste stagedag dus dan moet ik wat dingen laten lezen en ondertekenen". Zo is het dat ik, nog steeds met een ongewassen toet, onverrichterzake weer achter m'n pc zit. Waar ik dan weer even m'n blog bijwerk, en ondertussen allemaal vriendjes vind die ik ook graag in m'n lijstje zou willen hebben. 
Maar nu gaat het er echt van komen hoor! Ik sta op, loop met oogkleppen op naar de badkamer en gooi m'n hoofd onder de kraan! 


Echt waar! 





denk ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten