woensdag 14 maart 2012

14 februari 2006 - Valentijnsdag deel 2

Vandaag was gelukkig een goed gelukte dag! Uitgeslapen tot half 9, om 11 uur op school voor de proeftoets welke behoorlijk goed ging, gezien het feit dat ik niet uit volle borst heb geleerd. Het was prettig om even te ervaren hoe het er straks in het echt aan toe gaat, als er wél van alles vanaf hangt! 
Hierna met de bus en trein terug, toen hier nog ff geshopt. EINDELIJK het soort sportshirtje gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was. Gewoon... in de H&M, waar een XL ook ECHT XL is, en niet stiekum een maatje 40 (Zoals bij Nike, Adidas, etc...). En een heeeerlijk zomers fluttepettutterig fladderhempje voor bijna nop... I love uitverkoop! 
Thuisgekomen heb ik nog wat rondgehangen en toen wezen sport'n. Eerste uur ff op de crosstrainer (les ging niet door, we waren maar met z'n drieën) en daarna bodypump. Heerlijk! 
Gisteravond heb ik 15 valentijns ecardjes verstuurd, 'k was blijkbaar zo onder de indruk dat ik bij één emailadres maar fouten blééf maken (we noemen geen namen, tralala *nonchalant fluitende smiley*)... pffffff, het blijken niet bestaande emailadressen te zijn, anders had ik wellicht iemand nog weten te verrassen hihihi. Ik vond twee hele echte valentijnskaartjes in mijn brievenbus (en nee, niet van mezelf :-), joepieeeeeeeeeeee ikkeblijblijblij. Post krijgen rules! 
Nog drie dagen stage, nog drie keer om half 6 op, daarna een lang weekend vrij, YEAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! 

Oftewel, m'n bleeeeeeeegbui is weer over :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten