woensdag 14 maart 2012

18 april 2006 - Morgen, 10:25-11:20

Het (bijna) uurtje van de waarheid, knallen moet ik. Ik ben vet zenuwachtig, de symptomen begonnen een week geleden al; midden in de nacht wakker worden en dan de symptomen van bijv. sarcoïdose bedenken. VRESELIJK! Zomaar vanuit het niets. MANNNNNNN. Pffffffffff. Vannacht gedroomd over de toets. Het viel me mee dat ik op school geraakte en dat ik het er geloof ik wel redelijk vanaf heb gebracht, maar de rest van de droom was (zoals het met dromen behoort te gaan) dikke flauwekul. 
Vandaag neem ik de laatste dingen door waar ik me nog niet helemaal zeker over voel (alsof ik me helemaal zeker ga voelen van ook maar *iets* van de theorie *grumble*). Morgen om deze tijd zit ik hopelijk aan een heel groot stuk troosttaart

Ennuh... DUIMEN.. PLLLLLLLLLLEEEEEEEAAAAAAASSSSSSSEEEEEEe think of me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten