woensdag 14 maart 2012

22 maart 2006 - Stage

Ik ben d'r weeeeeeeeeeeeeeeer! 
Niet dat ik ooit ben weggeweest, ofzo. Ik ben maandag begonnen aan m'n eenvoorlaatste stage van m'n studie, mannnnnnnnn wat is het eind zichtbaar! Het was weer even spannend. Ik heb in mijn eerste jaar in deze praktijk stage gelopen, maar da's wel even geleden, dus behalve oud was het ook wel heel nieuw. De ochtend was wat rommelig, maar de middag ging 't beter. Nog wat kleine puntjes die ik heb meegenomen voor het spreekuur van vandaag, en het ging weer een stukje beter! Vanavond ga ik de dienst in, dus wie weet wie er nog gaat bevallen, ik hoop op leuke bevallingen. Morgenochtend kraamvisites en m'n weekend begint om 17.30 (ongeveeeeeeeeeer). 's Avonds lekker sport'n en vrijdag lekker fut naar bungalow ergens bij Utrecht in de buurt. Met z'n 6-en. Zaterdag zullen we 'juf' Marjan be- en aanmoedingen tijdens haar wedstrijdles, vet hard meedoen natuurlijk, ik kan 't wel dromen en da's 't prettigst! Gewoon gaaaaaaaaaan zonder na te hoeven denken over waar m'n benen heen moeten. Gaan en genieten, heeeeeeeeerlijk. 
Ik ga weer verder met studeren, 's kijken of ik er vandaag de infectieziekten in kan krijgen, de vlekken schieten me in de nek (Mazelen? Roodvonk? Rode hond? Parvo? Waterpokken? Pfffffffffffffffffff). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten